BitterBallenBorrel binnen de Algemene basisregels

BitterBallenBorrel is Netwerken binnen de Algemene basisregels powered by beunited

BitterBallenBorrel binnen de Algemene basisregels

Of je als ondernemer wel of niet gaat netwerken, is een strikt persoonlijke c.q. zakelijke afweging. Voor de ene ondernemer is netwerken zakelijk noodzakelijk en voor de ander is het sociale aspect het wegende belang. Per 1 juli 2020 is er een stap vooruit zetten in de corona-aanpak. We gaan van een intelligente lockdown naar ruimte met Algemene basisregels voor iedereen, die nog steeds van kracht zijn en recht doen aan wat we inmiddels weten over de verspreiding van het virus.:

– Heeft u klachten: blijf thuis en laat u zo snel mogelijk testen.
– Houd 1,5 meter afstand van anderen.
– Was vaak uw handen.
– Werk zoveel mogelijk thuis.
– Vermijd drukke plekken en reis zoveel mogelijk buiten de spits.

Vanaf 20 september 2020 gelden onderstaande algemene regels voor binnen en buiten;

Algemene regels binnen

  • We houden 1,5 meter afstand van anderen.
  • Maximaal 50 personen per ruimte/zaal, onder de volgende voorwaarden: vaste zitplaatsen, reservering en gezondheidscheck vooraf.

 

Algemene regels buiten

  • We houden 1,5 meter afstand van anderen.
  • Maximaal 250 personen (exclusief personeel/organisatieteam).
  • In de horeca wordt altijd gewerkt met een vaste zitplaats.
  • Geen maximumaantal personen onder de volgende voorwaarden: vaste zitplaatsen, een reservering en een gezondheidscheck vooraf.
  • In dierentuinen, pretparken en andere buitenlocaties met doorstroom van bezoekers is 1,5 meter afstand de regel. Er geldt geen maximumaantal personen per ruimte. (locaties zorgen zelf voor naleving van deze regel)

 

BitterBallenBorrel binnen de Algemene basisregels

Bij BitterBallenBorrel is reserveren verplicht, geldt de 1,5 meter richtlijn, dient er voor iedere deelnemer een zitplaats te zijn en gelden er daardoor(per locatie) beperkingen voor wat betreft het aantal deelnemers per BitterBallenBorrel. Bij BitterBallenBorrels staan netwerken en sociale interactie centraal, in overleg met onze locatiepartners is besloten dat we;

  • iedere reservering bevestigen;
  • de inlooptijd vervroegen naar 16.30 uur i.p.v. 17.00 uur;
  • rekenen met 6 m² zaalruimte per deelnemer;
  • uitgaan van 1 zitplaats per deelnemer
  • de uitlooptijd verruimen van 20.00 uur naar 20.30 uur;
  • het natafelen starten om 20.30 uur;

 

beUnited corona sticker 1,5 meter regelgevingAgenda BitterBallenBorrel binnen de Algemene basisregels

16.30 – 17.00 Inloop,
17.00 – 17.50 Netwerken
17.50 – 18.15 lezing/Presentatie
18.15 – 19.20 Netwerken
19.20 – 19.30 Pitch & Verloting
19.30 – 20.00 Netwerken
20.00/20.30 Start natafelen

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestPrint this pageEmail this to someone